Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Suss - 22 januari 2007 23:44

Usch och fy! Har blitt rätt mycket sjukdomsprat den senaste timmen, hemska sjukdomar säger jag bara. Hoppas man lyckas hålla sig ifrån dem.

Av Suss - 22 januari 2007 22:04

Jens, also known as "Hamstern", fyller år idag. Dock ska jag vara snäll och inte säga hur mkt. Tror han börjar få lite åldersnoja. ;) Han frågade om jag ville skjutsa honom till affären och när han fyller år måste man ju vara snäll och ställa upp. Efter han handlat åkte vi hem till hans lilla studentlya som är ungefär lika stor som mitt vardagsrum och gjorde tårta. Jens stod för grädd- och vaniljkrämsvispandet medan jag komponerade ihop tårtan. Den blev riktigt smarry om jag får säga det själv. Sedan satt vi och kollade på ett avsnitt Prison Break och åt tårta. Vid 21-tiden begav jag mig hemöver och avslutade min ride med en handrabb in på parkeringen. Kul att leka! ;) (Observera att det är en präriehund och inte en hamster på bilden.) ;)

Av Suss - 22 januari 2007 15:17

Trodde ni att jag dött? Inte då! Jag har bara haft lite och göra, fast egentligen, när man tänker efter, så undrar jag vad jag egentligen gjort. Man är ju bra rolig. =) För en gångs skull var man uppe rätt tidigt idag, kl. 9 närmare bestämt. Men jag ska ju säga att det var tungt att komma upp ur sängen. Begav mig in till stan runt 10-snåret, kallt som satan... -14 typ. Mina ben var kalla och kinderna trodde man att man skulle frysa sönder. Väl hemkommen blev det lite plugg, läsa kurslitteratur. Har la hunnit läsa 25 sidor nu idag så känner mig rätt nöjd över mig själv. Men hade tänkt att passera sidan 100 idag så jag har ett mål jag måste uppnå. ;) 15 sidor kvar ungefär. Jag och kussen tog en betapetmatch sen, som jag vann, obesegrad hittills. ;) Även fast mina 7 sista bokstäver sög. Nä man kanske skulle göra någon nytta nu igen, läsa lite till. Bara såå avis på Mallie som ska få massage i en timme...*vill också* Men nu frågade kussen om vi ska ta en till match så får nog göra det först. =)

Ovido - Quiz & Flashcards