Alla inlägg den 11 januari 2007

Av Suss - 11 januari 2007 22:55

Har bara gått en vecka sedan jag kom hem från Motala och jag saknar Jonna och Mallie sååå mycket redan... Vad på hela denna jord skulle jag göra utan er?

Av Suss - 11 januari 2007 16:37

Sitter i soffan och lyssnar på Takida och försöker samtidigt febrilt komma på vad jag ska hitta på. Kussen jobbar, Mallie gluttar nån film och här sitter jag alldeles ensam och orkar inte ens kolla på ett till Prison Break-avsnitt. Klev upp lite sent idag.. typ sådär strax före 11.30 Var väl inte riktigt stolt över mig själv där, jag som måste vända tillbaka dygnet eftersom det är Härnösand och skola måndag och tisdag till veckan. Jag orkade inte ens käka frukost på en gång när jag vaknade utan jag startade dagen med att lasera min förvaringslåda, eller vad man nu ska kalla det. Vid 13 blev det frukost och sedan gick jag en runda runt Granlo. Var fint väder och lagom kallt ute...men ISIGT! Nästan så att man skulle ha tagit med skridskorna och åkt med på trottoaren. ;) Som tur var drattade man inte på arslet i alla fall. Nu kanske jag, om jag skulle vara lite smart, skulle börja fixa någon form av middag...Men sedan är ju frågan bara vad? Men det löser sig som allt annat. Enjoy your day!

Ovido - Quiz & Flashcards