Alla inlägg den 14 januari 2007

Av Suss - 14 januari 2007 20:10

Den senaste månaden har man inte rört många fenor men idag har jag varit riktigt duktig och effektiv. Jag började med att omorganisera i mina garderober, blev nöjd och jag hoppas att det var värt den tid det tog...2 timmar. När jag ändå rensade där i garderoberna så hittade jag ett par brallor jag aldrig använt förut som passar min stil så ska nog använda dem imorrn. :) Därefter sög jag lite damm, smakade riktigt gott faktískt. *asg* Sedan började jag med att laga lite käk, blev falukorv och mos. Gjorde även så att det räcker till matlåda imorrn. Sen var det bara disken kvar och nu är den ordnad så det har varit hela 3 timmar effektivt arbete och därför är jag nu värd en skön relaxing för resten av kvällen. Akta er för fallande träd i stormen, stackars lilla pojke i Motala som inte överlevde säger jag bara...Hemskt! Och inte minst...tycker väldigt synd om hans familj...Over.

Av Suss - 14 januari 2007 13:39

Jag vaknade imorse kl. 9 och var SJUKT trött, hade mer än gärna sovit till 10 om det inte varit så att jag ska upp i skolan imorrn...När jag tittade ut genom fönstret snöade det förfullt men brydde mig inte om det så mkt i början...förrän efter någon timme då jag insåg att jag var tvungen att gå till affären och köpa mjölk...jag menar...kan ju inte dricka saft till frullen liksom. *asg* När jag kommit hem igen, blöt och som en snowmanlookalike käkade jag frulle sen blev det en pling till Mallie för att höra om nattens bravader för hennes del. Blev ju inte särskilt förvånad. *asg* Du är ju sanslös du bruden, men jag älskar dig ändå. :)Kom i alla fall tillslut på att jag var tvungen att göra någon nytta, t.ex plugga lite till morgondagens opponering. Sen har jag kikat på Prison Break...så spännande. :p

Ovido - Quiz & Flashcards