Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Suss - 4 januari 2007 22:15

Ja det är tråkigt men sant. Hade gärna stannat en vecka till... Tågresan hem var skittråkig förutom i början då jag låg högt i rang på fantasistadiet och terrade Mallie och Jonna med en massa sjuka mess. Malin frågade om jag var störd i huvudet och var jag fick allt ifrån. *asg* Tur man kan roa några! ;) Resten av tiden satt jag och glodde på de tomma sittplatserna framför mig och lyssnade på musik. Och inte nog med det så blev tåget 16 minuter försenat också. Ytterligare 16 min att tråka på. Batteriet i mobilen tog nästan slut det också. Men väl framme så kom Ante och hämtade mig iaf. Sen åkte vi hem till mig, jag ringde kussen, sen kollade vi Baywatch och sen var det sovtime. Som vanligt, förutom i Motala, tog det lång tid innan jag somnade. 9.30 åkte Ante till sitt jobb medan jag la mig i sängen igen och sov vidare till kl 12.00 Lite väl länge kanske...Idag har jag inte gjort en enda nyttig sak förutom att åka på affären och handla lite. Mitt kylskåp var tvärtomt. Skulle även ringa Sofia ikväll med det kom inte mitt guldfiskminne ihåg förrän alldeles nyss så ska prata med henne imöra istället. Måste också ta att sortera smutstvätt till imorrn då jag har tvättstuga.Och just det...har även börjat bli kallad "Barret"...av nån anledning... ;) Igår morse klev jag upp vid 4.30 för att säga hejdå till Mallie eftersom hon inte visste om hon hann med att följa med mig och Jonna till Linköping och mitt tåg. När Mallie gått och jag släckte i hennes hall och skulle gå in till sovrummet igen gick jag in i hennes julgran. *asg* Och häromdagen hade jag ett barr i min vante också. Så jag kanske är väl förtjänt mitt nya smeknamn!! *asg*Saknar er redan Piggy och Peggy...förstår det inte men så är det...Vet inte hur jag ska stå ut i hela 6 veckor innan jag får träffa er igen... =( Love you pigs!Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards