Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Suss - 17 januari 2007 23:43

Hon säger att hennes minne inte är så dåligt men nyligen har hon allt bevisat motsatsen, två gånger. *asg*Just i detta nu sitter jag i telen med henne...hon har sagt två gånger att hon är "darkhaired" nu, utan att ens komma ihåg att hon sa det första gången. För någon halvtimme sedan berättade jag vad som skulle hända under min morgondag...sen började vi babbla om något annat och sedan för typ 10 minuter sedan frågade hon vad jag ska göra imorgon. Ett duktigt bevis på att även du har dåligt minne kuss, och skyll inte på att du är trött. ;) Varmt välkommen in i guldfisksklubben säger jag bara, vi är numera hela tre medlemmar (Suz, Mallie och Jonna)! *asg*

Av Suss - 17 januari 2007 22:05

...över mig själv! ;) Jag har suttit och justerat om en massa och skrivit till en del i metoddelen i uppsatsen sedan kl 14-21 med ett break då jag handlade. Och nyss gick min själsfrände och nannade kudden så allt blev mycket tråkigare... =( Hoppas kussen kommit hem från sina päron så man har någon att tjöta med.Over...

Av Suss - 17 januari 2007 18:56

Kom att tänka på en sak som hände igår när vi var på väg hem från Härnösand och passerade polishuset...Kom nog mest att tänka på det bara för att det stod poliser och kollade hastigheten när jag for hem från affären. Men för att återgå till det jag började säga...Poliser är fan inte bättre än vanligt folk. När vi passerade polishuset igår var det ett gäng poliser som troligen skulle gå ut på lunch. Vi körde där vid trafikljusen och rätt vad det var så sprang poliserna, som skulle över vägen, bara över...utan att det fanns något övergångsställe. Det värsta var ju att de förväntade sig att alla vi bilar som körde på vägen skulle stanna, bara för att de hade polisuniformer på sig. Ibland kan man ju börja fundera...sådana där människor som ska vara bra förebilder, de är de sämsta förebilderna man kan tänka sig. Man skulle fan ha öppnat rutan och skrikit åt dem. Jävla muppar säger jag bara. Bara för att de är poliser tror de att de kan göra hur de vill på vägarna, när alla vi andra blir så hänvisade till att följa alla lagar. Irriterad är bara förnamnet!

Av Suss - 17 januari 2007 11:15

Nu längtar jag fruktansvärt mycket till att Jonna och Mallie kommer hit...men tyvärr är det ju så långt som en månad minus 3 dagar dit...Miss the two of you.Idag kommer det troligen bli en fullspeckad dag. Håller på att tvätta men det verkar som att det inte blir någe mer än fyra maskiner. *pust* Sedan kommer Angelica hit och då ska vi fixa klar uppsatsen...det absolut sista innan den ska in för bedömning. Eftersom jag tvättar så måste jag ju även städa idag...brukar alltid göra så. Och sedan måste jag också fara till affären för att fylla upp kyl och frys. Tur man har så mycket pengar kvar...Out.

Av Suss - 17 januari 2007 00:47

02 h 44 min 49 s. lyder mitt och kussens samtalsrekord i telen på numer. *asg* Vi pratar men egentligen pratar vi inte så fruktansvärt mycket ändå. Ja säg mig hur det där går till...*hoho* Tur det är gratis! Mums! För ni vet väl att "gratis är gott"? *asg*Jens frågade tidigare ikväll om jag ville ta en sväng med bilen och köpa en cheeseburgare. Jag sa att jag kunde göra det på ett villkor...att han formaterar kussens dator i sommar om det visar sig att hon flyttar till Sundsvall. "Ja, men det kan jag göra ändå, jag tar en macka istället", sa Jens. Sedan sa jag att jag kunde skjurra honom om han bjussade på en burgare men då sa han att det inte var värt pengarna och att jag inte skulle behöva skjutsa honom bara för att han skulle köpa en cheeseburgare. "Men varför frågade du då?", svarade jag...och den frågan står fortfarande kvar i mitt huvud. Riden uteblev i alla fall och jag blev ju hungrig sådär kring 24-snåret och eftersom det inte finns alltför mycket mat hos mig för tillfället (måste handla senare idag) så tog jag det som fanns till kvällsfika...d.v.s. tacoskal, créme fraiche och pepsi. En mycket god måltid! *asg* Nu tror ni att jag är knäpp men det stämmer alldeles utmärkt det! *huhu* Jag vill inte vara normal och jag hoppas ingen säger att jag ska behöva vara det heller. ;) Kussen garvade som fan åt mitt kvällsfika...skickade även ett mms till henne på min fina måltid. ;) Nu är det allt bra sent. Jag ska se på ett avsnitt Prison Break och sedan blir det nanna kudden, eller "nanna kussen" som jag råkade skriva till min kära granne igår! *asg* Garvade rätt bra åt mig själv där! =)

Ovido - Quiz & Flashcards