Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Det känns helt underbart! :D

Av Suss - 11 mars 2008 19:56

Kan ni förstå att jag i princip är klar med min hemtenta!!? *studsar av extasfylld glädje* Kom väl igång vid 10 imorse och sedan har jag plåttrat med den mer eller mindre fram till nu. Nu är det bara lilla perfektionist-Suz som ska peta och finslipa lite på den imorrn förmiddag! :D Så att den blir perfekt. Sedan inväntar jag ett svar från min handledare angående en refereringsgrej. Alltid är det något man ska vara osäker på så bäst att vara på den säkra sidan och ta reda på vad som verkligen gäller.


Mailade min kommande LLU:are igår, henne som jag ska ha som handledare under min praktik som börjar v.14, för er som inte vet var LLU är för något. ;) Nu har ni lärt er något nytt i alla fall. ;) Frågade henne om det fanns möjlighet att träffa henne innan VFU:n börjar och med all otrolighet så ska jag göra det på fredag förmiddag. Mitt schema är hyperfullt hela nästa vecka utom på torsdagen och sedan är jag fri nu på fredag. Vecka 13 har ju ungarna påsklov. Trodde aldrig att någon av de två dagarna skulle passa henne men ack så fel jag hade. Och det är ju bra. :) Så hinner man få lite koll på läget till man börjar VFU:n.


Nu längtar jag bara såå grymt mycket till helgen, till Emelies fest på fredag framför allt! :P En glad Suz ikväll! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards