Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Suss - 10 mars 2008 19:29

Efter en timmes sömn och lite mat i magen kunde jag uppta hårdjobbandet igen. Ganska tragiskt att man suttit och pluggat i typ 11 timmar snart. :S Vi fortsätter väl till Anna Pihl börjar kl. 20 sedan får vi se om jag orkar något mer. Vore ju nice och bli klar på onsdag. Eller imorrn vore ännu bättre.

Av Suss - 10 mars 2008 15:03

Imorse var man uppe tiiiidigt! Dödligt trött och ögonen var alldeles röda. :S Strax före kl. 8 gick jag ut på first class och hämtade hemtentan och insåg till min förskräckelse att vi fått det problemområde som jag fasat så mycket över. :S


Förändringar i förhållanderna på makronivå i samhället och dessas påverkan på villkoren för barns och ungdomars identitetarbete.


Ja, ni kanske själva förstår vad trevligt jag och Angelica har haft det idag? Jag antar att ni förstår ungefär lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den där formuleringen.


Nu ska jag ta och köra en runda med dammsugaren, fixa lite mat och sedan ska jag väl fortsätta på egen hand med detta ångestladdade problemområde.


Nu är jag heller inte den enda som blivit rädd för monstertofflorna. :) Angelica trodde att det var en hund när hon kom in på toan. :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards