Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Suss - 8 mars 2008 15:59

Nu sitter jag hos födelsedagsbarnet, dricker lite smirre ice och äter lite choklad som ilar i tänderna. :p I söndags då jag inte mådde så bra kände jag mig ju måttligt sugen på att dricka även nu i helgen men den känslan är inte kvar ännu och tur är väl det. :p Vi ska ha så j***la kul ikväll! :D

Av Suss - 8 mars 2008 10:08

Hipp hipp hurra, för det är Jonnas 25:e födelsedag idag! ;) Grattis kussen! Som förövrigt är den bästa kusin och vän man kan ha! :D Tänk hur det utvecklade sig. För 5 år sedan träffades vi knappt en gång om året, hade inte så mycket kontakt i övrigt heller mer än via mail någon gång lite då och då, därefter msn, och sedan träffades vi lite mer ofta. Det handlade inte om år längre, utan månaders mellanrum. Och det var väl typ för lite mer än 2 år sedan, när du var här uppe i Sundsvall, som du berättade för mig att du var sugen på att flytta hit, att lämna Motown. Och nu, två år senare, har du redan bott här i 8 månader. :) Ja, det är helt sjukt men jag är bara såå himla glad att det blev som det blev! :) Idag ska vi i alla fall fira din första födelsedag i Sundsvall! :) Och den ska bli huuuuur rolig som helst! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards