Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Suss - 14 mars 2008 11:02

I love this song! :P

Av Suss - 14 mars 2008 10:43

Imorse skulle jag kliva upp kl. 7 men min störda kropp tillät mig inte ens sova så länge utan den skulle prompt vakna 5.30 och sedan kunde jag som vanligt inte somna om. Vid 8 åkte jag iväg ut mot Kovland och letade mig fram till Vallens skola där jag ska göra min näst sista praktik under utbildningen. Väl där träffade jag min blivande handledare som jag tycker verkar vara väldigt bra. Fick ett bra intryck av både henne och hela skolan. :) En mysig liten skola med ca. 190 elever. Trodde faktiskt att det skulle vara färre med tanke på att det ligger ute på landet. En förskoleklass på ca. 30 elever indelad i två grupper. Jag kommer att vara i en av de grupperna. Sedan håller de på med SOL-skolan, vilket innebär att de utgår ifrån stavelser och alltså inte enskilda ljud, fonem, i läs- och skrivinlärningen. Det ska verkligen bli spännande att se hur det går till. :) Det här känns bra. Absolut!


Sitter och tittar ut över min packning som står ute i hallen. Ser ut som att jag ska vara bortrest i en vecka som vanligt. Imorrn efter att jag åkt från Ljustorp ska jag åka direkt ut till mamma och pappa och tänkte stanna där över helgen. Har ju inte blivit att man varit där ute så mycket nu de senaste månderna när det varit så mycket i skolan att göra så får ta igen det lite nu när det är något lugnare. Ska dra med mig datorn och hela kittet så man kan kolla på lite film. :P

Av Suss - 14 mars 2008 10:39

Världens gladaste och mysigaste tös Emelie fyller 20 år idag! :D Ett stort GRATTIS till dig söto! Som jag skrev i messet så ska vi allt se till att det blir en oförglömlig födelsedag! :D ----<---<@






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards