Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Suss - 6 mars 2008 22:14

Ikväll känns det som att man kört världen runt i en postbil. Less? Jajjamensan, det är bara förordet. Och imorrn ska man jobba fjärde kvällen i rad. :S


Efter att jag varit hos homeopaten får jag alltid ont i halsen eller blir förkyld och hittills har det aldrig slagit fel. Jag vet inte om jag inbillar mig nu men jag tror inte det, har känt onda aningar i halsen ikväll, vilket i och för sig inte behöver bero på "homot" med tanke på att Emelie är sjuk och jag träffade henne senast igår. Hoppas att det stannar just här och nu för jag har inte tid att bli sjuk. Men så som jag stoppat i mig vitpeppar den senaste tiden så hoppas jag inte att det blir någon magsjuka i alla fall, som väldigt många verkar åka på. Det värsta med halsont för min del är att jag blir så fruktansvärt nojig varje gång för att jag inte vill åka på någon fler flurre. :S

Av Suss - 6 mars 2008 12:29

Jag känner mig väldigt uppgiven i detta nu. Tentan spökar i huvudet på mig, varje sekund som går. Jag brukar inte ha så dåligt självförtroende som jag känner att jag har inför den här tentan. :S Är det någon gång det är tänkt att jag ska åka på en omtenta eller eventuell komplettering så är det väl nu då. Lika bra att vara inställd på det.

Av Suss - 6 mars 2008 10:16

Idag tog jag mig tid till att sova till kl. 10 i alla fall. Det har inte ens hänt på helgerna de senaste veckorna, för att jag inte kunnat sova. Igår kväll kom Jonna hit, vi käkade varma mackor, såg det senaste avsnittet av One tree hill (vi skrek av ilska över det som hände) och sedan såg vi Wallander - Pyramiden. Vid kl. 1 hade vi sett klart filmen och timmen fram till kl. 2 vet jag inte riktigt var den tog vägen. Den liksom flög iväg som den brukar göra när jag och Jonna har legat i sängen och pratat innan vi somnar, på den tiden då vi inte bodde 3 km ifrån varandra utan 55 mil och inte träffades så ofta. Man kan nog sammanfatta det som att vi surrade gamla minnen, sådant som hände typ under gymnasietiden.


Nu sitter jag i alla fall och äter min frukost och det är väl kanske dags att blanda en liten dextropurdryck snart så att jag kan hålla ögonen öppna när kursboken skall till att öppnas. Världens finväder ute idag också, jag vill gå ut men tyvärr finns det inte så mycket tid till det. Ibland är det så j***a taskigt att vara student.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards