Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Suss - 13 mars 2008 22:00

Nu leder vi slaget om Västernorrland med 2-0 efter en sköööön seger i Övik! :P Lovely! Tredje mötet ska jag se hos mamsen och papsen på lördag! :D


Ikväll har det varit jobb, passet jag ersatte med tisdagens som jag var ledig ifrån p.g.a tentan. Har åter lyckats vrida knät på någe vänster men inte lika farligt som sist jag gjorde det och tur är väl det för imorrn ska vi daaaaansa! :D Jag är laddad på en lagom nivå den här gången! :D Känner på mig att det kommer bli en alldeles perfekt kväll på gummans 20-årsdag! :D Det ska vi andra åtminstone se till att det blir!

Av Suss - 13 mars 2008 10:57

Nu har jag lagt in lite fler bilder på min pixbox så kolla in de HÄR! Kände att det var dags nu eftersom det var ett tag sedan sist. :P



Av Suss - 13 mars 2008 09:23

Att det ska vara så himla svårt. För det första är jag nu inne i den perioden då det typ tar en halvtimme att somna oavsett hur hypertrött jag är. Sedan får jag inte ens sova ut! Imorse vaknade man av oljud och sedan var det kört. Så nu sitter jag här igen med inte ens 7 timmars sömn i kroppen. :S


Idag är det "göra-ingenting-dagen" och jag vet att jag kommer bli rastlös. Vill inte ens gå ut på en promenad i det här pissvädret.

Av Suss - 13 mars 2008 01:15

Dagen började just perfekt, eller inte. Hade ställt klockan på 9 men somnade snabbt om och började drömma en hemsk hemsk dröm om att mamsen hade dött. Faktum var att jag hade tårar i ögonen när jag vaknade och insåg att drömmen bara var en dröm och inte verklighet.


Typ 5 minuter efter att jag kommit upp ur sängen får jag ett mess av Angelica som frågar var jag är någonstans. Sedan satt hon och jag på varsitt håll och korrekturläste och finslipade på våra hemtentor. Känns som att jag blev rätt nöjd med den ändå men sedan vad den ger för betyg det har jag inte den blekaste om. Sedan drog jag och Jonna och tränade. Senast jag tränade var i onsdags förra veckan, har ju varit lite förkyld. Tog det lugnt och det gick rätt bra. Ska bli skönt att komma igång igen. Längtar till nästa pump-pass, när det nu blir att jag hinner gå på ett sådant. När jag kom hem igen skickade jag in tentan, duschade och gjorde mig i ordning inför en trip med Jonna till stan. Köpte födelsedagspresent till stumpis så nu är det bortstökat, vilket känns väldigt skönt! :) Handlade på mig lite dricka på systemet också till fredagen. :P Efter stan åkte vi och handlade stuffs till tacos som vi sedan käkade hos Jonna. :P Gött var det! Nu har Jonna slingat håret på mig igen så nu är jag åter en riktig blondie. Men inte dum för det. ;P Sedan myste vi ner oss i soffan med morötter, för min del gurka, och dip, såg det nyutkomna avsnittet av Oth och längtar redan till nästa onsdag då ytterligare ett avsnitt kommer. Så spännande! Därefter såg vi filmen Michael Clayton, vilken jag personligen tyckte var helt värdelös. Ett riktigt sömnpiller.


Men nu är dagen slut och det är dags för mig att hoppa i säng. Ska inte ställa något alarm utan ta en riktig sovmorgon. Vi får väl se hur pass länge min kropp tillåter mig sova bara... :S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards