Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Suss - 4 mars 2008 15:17

I'm so happy! :D Jag har lyckats med något som jag för en stund trodde att jag inte skulle lyckas med. Med tanke på hur mitt schema, mitt liv, ser ut de kommande veckorna trodde jag att det skulle kunna bli svårt att lösa. Jag har lyckats fixa och trixa och bytt jobbdagar så att allt ska klaffa. Eftersom jag har hemtenta från 08.00 på måndag nästa vecka till och med torsdag kl. 14.00 så ville jag inte ha något jobb som låg och störde min koncentration. Och sedan vet man ju heller inte hur mycket tid som måste läggas ned på den där tentan så det var bäst att ta det säkra före det osäkra i det fallet. Sedan på fredag nästa vecka fyller lillgumman år och det får man ju absolut inte missa, och med tanke på att jag jobbat nästintill varje fredag mellan 17-21 i över ett års tid så tycker jag verkligen att jag är värd att få vara ledig då! :D Någon rättvisa ska det väl ändå finnas i denna värld! Nu får jag visserligen jobba ikväll, på torsdag och på fredag men det gör absolut ingenting! :P



Av Suss - 4 mars 2008 11:28

Nu är tandläkarundersökningen bokad och Jonnas födelsedagspresent är också bortstökad. I samma veva handlade jag lite så att jag slipper det ikväll efter jobbet och nu behöver jag heller inte fara tidigare i och med att Jonnas present redan är inköpt. Nu ska jag snöa in mig i kursböckerna men jag kan ju gott och väl säga att jag mer än gärna hellre hade varit ute och åkt skidor eller liknande i det här underbara vädret. Ungarna som har sportlov den här veckan har haft tur. Både om man ser till den här skitsnön som kommit och till dagens fina väder.   

Av Suss - 4 mars 2008 09:00

Idag ska jag boka tid hos tandläkaren. Verkligen time för det nu. Synd att man ska ha så fullspäckat på schemat bara... VFU v-14-17 till exempel. Så det får bli typ v.18 eller något... Well, bara att göra sig ordning för att åka på nästa ärende.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards