Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Suss - 7 mars 2008 21:48

Nu har jag myst ner mig i soffan med en kopp te. :) Dessutom hällt i mig kan yang. Tänkte se en eller ett par filmer, frågan är bara vilken/vilka? Någon kärleksfilm kanske. :P Ska nu efter fyra kvällar i rad på jobbet även njuta över att jag inte ska jobba förrän torsdag nästa vecka. :) Wonderful! 

Av Suss - 7 mars 2008 15:38

Svajigt! Som att gå på lina ungefär. För en dryg trekvart sedan kände jag mig jättematt, kom bara helt plötsligt. Blev tvungen och kolla om jag hade feber, och ja det var minimal sådan. Sedan kände jag mig lite piggare igen men nu känns det som att det är på väg nedför feberstupet igen. :S Det ska ju bli spännande att se hur det kommer att gå och jobba. Men efter jobbet så blir det  i alla fall till att springa in på Maxi och köpa kan yang, som alla talar så gott om, så jag hoppas att det stämmer. Jag vill INTE vara en sjukling imorrn!!! 

Av Suss - 7 mars 2008 13:56

Här verkar alla få halsproblem. :S Jonna knew the feeling hon också sa hon i telen nyss när jag pratade med henne. Har den här konstiga torrhetskänslan, det gör inte så himla ont men det känns och är lite obehagligt.

Nu har jag bokat bord för mig och födelsedagsbarnet på Bite Line imorrn. :P Klockan 18.30 kommer brorsan och skjutsar oss till E:on arena och Kent-konserten. Efter konserten kommer Johan och hämtar oss, kommer troligen åka till Jonna och fortsätta förfesta lite, dumpa kameran och så... Sedan blir det utgång, Aveny! En fullspäckad och enligt min tro vääääääldigt rolig kväll! :D Looking forward to it!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards