Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Med lite tur...

Av Suss - 5 mars 2008 12:12

Imorse var det tungt att kliva upp. Somnade inte förrän 02.30 och sedan skulle jag upp senast 8.30 för att sedan åka till homeopraktikern. Jag tycker inte om att gå dit. :S Mitt blodvärde var enligt honom uttryckt "Perfekt" och blodtrycket likaså. :D Så på så sätt ska man inte klaga. :P Men tyvärr måste jag fortsätta äta de där hemska tabletterna, fast dra ner på dosen av en av dem, vilket jag inte tjänar så mycket på då det var de tabletter som jag ätit minst av hela tiden.


Sedan var jag och tränade. Mitt kort ville inte funka som det skulle idag. :S Blev ett lite kortare pass än vanligt för att jag tänkte att jag skulle hinna hem och plugga en del. För nu har jag definitivt åkt på att jobba ikväll. Slutade med ett brutet nyckelben för Christian på jobbet, vilket innebär att han kommer vara borta ett tag. Hur länge har jag inte en susning om. Har aldrig brutit varje sig något nyckelben eller något annat ben i kroppen så jag har noll koll... Jag fasade ju över att ingen skulle kunna jobba åt mig nästa fredag men nu har Erica tagit det passet istället så nu är jag glad igen! :P Fattas väl bara att hon blir sjuk eller något liknande sedan. Men jag ska inte jobba, så är det bara.


Det är väl dags att lägga ögonen i boken igen, med risk för att somna. Som vanligt!

 
 
Angelica

Angelica

5 mars 2008 13:28

mm. nyckelben är trevliga saker att bryta! har en spricka i mitt. och man kan ju inte gipsa utan det är försiktighet som gäller. minimal rörelse. han blir nog borta ett tag :S

http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards