Direktlänk till inlägg 23 november 2007

En speciell fredagkväll...

Av Suss - 23 november 2007 23:31

Ja herregud, jag kom nyss hem från jobbet och det är väl normalt den här tiden, eller? ;) Ikväll skulle jag lära upp en ny kille på vårt jobb. Det brukar ju alltid ta lite extra tid när man måste visa honom allt och då han måste få provköra bilen så att han är hemma med den. Nog förstod jag att det kunde bli lite övertid ikväll men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli två timmar. Och andledningen till den där extra timmen var att det inte var vår kväll. Vi var ute i Matfors och skulle leverera det sista paketet. När vi insåg att vi kört förbi huset vi skulle leverera till var vi tvungen att vända. Vi hade en bil bakom oss och när vi svänger in på en väg ser vi att oturligt nog även bilen bakom svänger in. Så vi kör upp för backen i hopp om att vi skall hitta något ställe där att vända på men det är så isigt så vi står och slirar lite högre upp i backen. Då blev vi ju tvungna att försiktigt backa ner igen och när vi kommit halvvägs ner igen och till en kurva i backen kommer vi lite snett, och dessutom är det så halt så vi bara glider med den stora bilen, ner i ett dike som egentligen inte är ett riktigt dike. Sedan tog det närmare 45 minuter att ta sig upp därifrån med hjälp av två jättesnälla och hjälpsamma karlar som bor i närheten. Så ett stort tack till dem. Annars hade vi kanske fortfarande stått i det där "diket".

 
 
vivis

vivis

24 november 2007 11:06

men huah va jobbigt! :/ vilken tur att ni fick hjälp!

http://vivis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards