Alla inlägg den 1 november 2007

Av Suss - 1 november 2007 23:55

Då har man varit på årets första hockeymatch. Timrå - Djurgården. Typ den sämsta match man kunde se men allra sämst var nog fan domaren. Vilken nöt alltså! Det slutade med vinst, 2-1 efter förlängning men det satt jäkligt långt inne. Var tydligen väldigt svårt att få in pucken idag. Anyway...

Igår skedde det ett under... Jag har sedan jag var kanske 5-6 år varit allergisk mot katter. Har inte kunnat befinna mig i ett hus eller en lägenhet med katthår utan att få kliande ögon och bli toktäppt i näsan. Men igår då jag var uppe hos mamsens och papsens grannar, som har 3 katter, och gjorde matteaktiviteterna med två ungar, satt jag förövrigt på golvet i ca 3 timmar och hade en katt liggandes i den 2-åriges säng i samma rum. Men jag kände inte av en endaste katt! =) Har man inte varit med om detta på 16-17 år då är man lycklig. =) Kanske har de där kaninfodret gjort något bra trots allt! :P

Ovido - Quiz & Flashcards