Alla inlägg den 27 november 2007

Av Suss - 27 november 2007 23:40

Det var Max med gänget i söndags kväll... Johan kom och plockade upp mig strax före 22 i sin brumbrum och sedan åkte vi ut till Maxi. Därefter blev det Max då... Jag, Jonna, Emelie, Johan och sedan kom även Lina. Alla jobbar på samma place förutom lilla jag då. Får skylla på kussen. ;) Men trevligt var det även om jag inte fick i mig så mycket mat.  Var ju inge hungry.

Gårdagen slutade på ungefär samma sätt. Johan och Niklas kom och hämtade mig, vi plockade upp Jonna, men sedan blev det Donken istället. Johan var hungrig så han ville ha sällskap, någon som tittade på när han åt. :) Och vi är ju alltid så snälla att vi ställer upp. Sedan åkte vi till mig, bestämde för övrigt Jonna. Slutade med att vi började kolla på Sällskapsresan. Men den den blev aldrig slutsedd då det blev lite sent. De drog väl hem 01.30 typ. Och jag var döslut.

På förmiddagen var Bengaa här. Vi satt och pluggade tillsammans. Var seriösa för en gångs skull. Sedan jobb jobb jobb.

Jag har någorlunda insett vad jag kommer att ha för ett liv framöver. Såhär kommer det ungefär se ut: Plugga, träna, jobba...Dagarna ut och in. Men det ska bli kul att komma igång seriöst med träningen igen, efter ca 3½ år.

Ovido - Quiz & Flashcards