Alla inlägg den 24 november 2007

Av Suss - 24 november 2007 22:30

...i förkylningens träsk. Tycker det börjar bli lite väl skumt det här... Så fort jag varit hos homeopaten blir jag förkyld. I onsdags, d.v.s dagen efter, fick jag torrhosta. Nu hostar man lite då och då men jag hoppas bara att det inte blir värre.

Idag har man varit ute hos päronen och kollat på hockeyn som för övrigt sög! Sedan hjälpte jag pappa att skriva personligt brev. Timmarna gick fort. På vägen hem var jag tvungen att stanna till i Sundsbruk. Jonna var på fest där med sina arbetskompisar och jag var tvungen att köra hem lite grejer som hon behöver imorrn bitti. Åkte till Veronica och festen direkt efter jobbet och fixade sig i ordning där. Så imorrn måste jag skjutsa Jonnster till jobbet också. Tur det inte är så tidigt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards