Alla inlägg den 25 november 2007

Av Suss - 25 november 2007 21:21

Host host, nysning och snorande. Så har det utvecklat sig. Jag väntar bara på magsjuka och feber med en och samma gång. Som tur är tror jag inte att det kommer att hända.

Well, en helt totalt värdelös söndag ur min synvinkel. Totalt ohändelserik på alla sätt och vis. Det enda "riktiga" som hänt är väl att jag skjutsade kussen till jobbet. Och att jag troligen vid 22.30 ska iväg och käka något med just kussen och Johan. Jag misstänker att Jonna försöker få ihop mig och Johan nu men jag har hela tiden hävdat att han är alldeles för ung för mig. Så nej, hon kommer inte lyckas hur mycket hon än kommer att försöka. Igår hade hon till och med nämnt till Johan att hon trodde att vi skulle passa bra ihop. Då hade han svarat något i stil med "Ja, kanske det. Hon är ju schysst." Johan är en snäll kille men kommer inte bli något annat än en vän. :)

Ovido - Quiz & Flashcards