Alla inlägg den 29 november 2007

Av Suss - 29 november 2007 20:01

Igår blev det en sen kväll åter igen. Måste börja ändra på dessa dåliga vanor. Jonna, Emelie och Johan var här på besök. Jonna fixade varm smörgåstårta till kvällsmat och sedan satt vi och surrade. Var meningen att vi skulle kolla på film också men Emelie och Johan var tvungen att åka hem. Jonna skulle sova hos mig då de skulle komma tidigt imorse till henne för att slipa väggarna. Det blev film för mig och Jonna i alla fall, Supersugen. Och sedan somnade man inte förrän 03.30 :S

På lördag är det fest hos mig! =) Ska bli fun!

Av Suss - 29 november 2007 19:54

På måndag börjar mitt nya liv. Då ska vi komma igång med träningen. Spinning gäller som första pass. För att kunna träna måste man ha bra skor, och särskilt om man kör spinning. Så nu har jag kastat iväg 1200 kr på ett par Nike-dojjor. Letade ju först efter ett par lite högre men mina fötter är så smala och jag har så låg vrist så att det fanns inga sådana för mig. Istället blev det de här aerobicskorna... Och även ett par nya träningsbrallor.

Ovido - Quiz & Flashcards