Alla inlägg den 2 november 2007

Av Suss - 2 november 2007 23:44

Då var fredagen överstökad. Stått ute och frusit i över en timme på jobbet. Segt som fan. Gick i cirklar för att hålla mig varm men hjälpte inte så mycket.


Har nyss kommit hem från Max. Jonna tyckte jag skulle komma dit, men åkte inte dit för att äta utan mest för att vara sällskap. Det var jag, Jonna, Johan och Niklas som även skulle festa sen. Fjärde helgen i rad eller nåt? ;) De två långa sakerna, som Jonna kallar dem.

Igår när jag åkte hem med brorsan från hockeyn hade han två arbetskompisar med sig. Firman hade varit och käkat och så innan matchen. En utav hans arbetskamrater, en gubbe...var lite full. Satt och svamlade hela tiden. Sedan skulle han in på Statoil och köpa cigaretter. När han kom tillbaka till bilen beklagade han sig över "pälsdjuren" som stod före honom i kön. Det var tydligen några fruntimmer som stått före och velat om vad de skulle ha för korv och om det skulle vara senap eller ketchup på dem. Jag bara skrattade jag. Pälsdjur. Är det så man ska kallas i framtiden? ;) 


Det värsta är att det snöar... =( Ryktas om att det skall komma snö imorrn också. Tur man har snöskorna på bilen.  

Ovido - Quiz & Flashcards