Alla inlägg under oktober 2007

Av Suss - 9 oktober 2007 21:24

Jag är så trött, har varit i skolan och hann inte mer än komma hem så skulle man i väg och jobba. Ingen rast, ingen ro. Dagarna på skolan har varit fulla av redovisnngar som gått hyfsat bra faktiskt. Fick till och med beröm av en tjej som var med i redovisningsgruppen idag när jag redovisade mitt "guldkorn". Nu fattar ni ingenting men det spelar ingen roll. Det hon sade blev jag väldigt glad över. :) Hon tyckte att jag vara duktig på att berätta och fånga henne som lyssnare.

Sportsligt sett är det också en himla go kväll! Giffarna vann mot Öis med 2-0 och är ännu närmare allsvenskan. :) Timrå vann med 2-0 över Djurgården i Globen. Mycket bättre kan det inte bli. :)

Av Suss - 7 oktober 2007 22:32

Imorrn är det dödens dag igen. Dödens dag innebär skola som jag inte ser fram emot. Fem tunga dagar har man framför sig. Just nu är jag så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig men det känns fortf. som lite för tidigt. Och som vanligt bara skit på TV:n.

Av Suss - 7 oktober 2007 15:01

Då har halva söndagen gjort. Jag har tvättat och städat hela lägenheten från damm och skit. Väntar på tvätten i torkrummet nu och när jag hämtat den ska jag nog ta mig en promenad ner till bror och kika hur han har det. Sedan blir det middag, kanske man skulle kolla på senaste Prison Break-avsnittet som man sparat? Det får de närmate timmarna utvisa. Tjong!

Av Suss - 7 oktober 2007 00:43

Ikväll blev det film med Mr. F... Såg Knocked up (På smällen), halvrolig film sådär. Vi såg den heller inte på min 40" TV utan det blev på min 22" databildskärm istället. Får fasen aldrig till inställningarna för TV:n. Vi fick flytta ena soffan och sitta i den men det gick alldeles utmärkt och man tänkte inte på att man bara satt och kollade på en 22 tummare. Nu är jag sviiiintrötter så nu är det dags att gå och lägga sig. Har en tvättstuga att se fram emot imorrn kl. 11, or not. Proppa i mig det där nedrans kaninfodret bara. Gonatt på er!

Av Suss - 6 oktober 2007 19:21

Jo jag har mer träningsvärk i ryggen än i armarna idag. Fast den är inte så farlig, man vet ju att man lever iaf. ;)

Satt och kikade på bilder på mobben och hitta några mongobilder såklart! Bl.a en från då Jonna slingade håret när jag hade hätta på mig och hon hade petat fram en massa hår. Det är lördag kväll och jag har just i detta nu rätt tråkigt men tror att jag ska se en film snart...

Av Suss - 6 oktober 2007 00:08

Mina ögon håller på att slockna nu så det är väl bäst man drar sitt strå till stacken så att man kommer upp lämpligt imorrn.

Av Suss - 5 oktober 2007 22:55

Ikväll är jag en tjej med smuts under naglarna. Så blir de ofta om man jobbar där jag jobbar. Nuförtiden köper typ alla platt-TV. Det märks om inte annat på jobbet då man alltid får köra ut sådana. Idag fick jag dock leverera en "vanlig" TV, 45 kg vägde den och stor som ett as. Den skulle in i en trappuppgång som inte tillhörde den bredaste sorten, det fanns ingen hiss och det skulle upp ändå på tredje våningen. Fy fan så vi kämpade tjejen som köpt TV:n och jag. Kartongen var för stor så man kunde inte bära upp den riktigt för då fastnade man med fötterna för varje trappsteg man gick. Det kändes rejält i armarna när vi äntligen kommit upp med aset. Imorrn har jag nog träningsvärk. Jihaaa!

Efter jobbet tankade jag upp bilen...ska ju köra till skolan tre dagar till veckan. Sedan åkte jag ner och handlade. Hittade rätt schyssta koppar och muggar för 7 kr styck så det var bara till att shoppa. ;)

Och nu sitter jag här hemma. Trött och eländig utan att ha ätit någon middag idag. Men det känns skönt att man äntligen kan slappna av.

Av Suss - 5 oktober 2007 00:41

Helt otroligt! Jag är klar med alla skrivuppgifter och det känns underbart! Nu har jag bara Technicus-uppgiften att läsa in mig på. Färska upp minnet lite.
Det är ungefär det som hänt idag... Pluggat och jobbat ett par timmar. Även pratat i tele med Malin, en snabbis på jobbet när jag bara väntade på att det skulle komma jobb, och sedan ringde jag henne ikväll. Var så länge sedan jag pratade med min soulmate så tyckte att det var dags. Men hon kommer hit i November och det ser jag jäkligt mycket fram emot. Då har jag inte sett skymten av henne på 4 månader. Jäkligt roligt ska vi ha iaf! Det vill både jag och Jonna lova! ;) Jonna har åkt ner till Motala så man får klara sig utan henne i helgen. Men det går nog bra det också. Så himla typsikt att vi typ alltid ska jobba om varandra så att vi knappt hinner ses. :( Nu ska jag gå och lägga mig. Upp kl. 9 och plugga lite...jobb 12-21. Ett bedrövligt liv den här veckan skulle man kunna sammanfatta det.

Ovido - Quiz & Flashcards