Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Suss - 15 oktober 2007 21:20

Torsdag nästa vecka kommer Mallster hit med sin rullator. ;) Ska bli så kul, synd hon måste se upp på dansgolvet så att hon inte kör över någon stackars själ. Haha! Men det skiter jag fullständigt i så länge hon inte kör över mig. :P Skämt och sido... Saknar dig vännen. Det var 3 månader sedan nu, och du kommer ju en månad tidigare än vad jag räknat med. Så jäkla roligt vi ska ha det. Supa med ev. Jonnas jobbarpolers. ;)

Idag har jag och Jonna varit ute i Tynderö. Hon bytte till snöskor på sin bil. Sedan blev båda så sugna på tacos att vi var tvungen att åka på Maxi och inhandla vår middag. Väl där blev jag mest förvånad över att jag träffade på Andreas, Ninas kompis, som tydligen också börjat där för inte så länge sedan. =) Sen drog vi hem till mig och åt oss mätta så man var rent av spyfärdig. Kollade på "Första, andra, tredje" då de var i Sundsvall och nyss har Jonna åkt hem.

Av Suss - 15 oktober 2007 00:38

Ja den filmen gav jag ju upp innan den ens börjat. Haha! Blev Friends with money istället men vill väl påstå att den inte var så jäkla bra den heller. Men den fick mig att bli tröttare än vad jag redan var och nu blir det lite gnugg på nötterna och kramas med kudden.

Guten Nacht!

Ovido - Quiz & Flashcards