Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Suss - 17 oktober 2007 23:55

Grejt! Nu har jag lock för öronen också! Hör sämre än vad jag redan gör i vanliga fall. ;) Sedan är det alltid lika trevligt med en 5-7 nysningar i rad. Då vet man att man lever. 


Satt och spanade lite på aftonbladet.se och upptäckte ju att faktiskt Carro Klüft och Patrik Kristiansson nu gift sig. Visste ju att det var på G men inte när. Och det jag blev lite förvånad över...måste jag ju säga...var att Patrik tog Carros efternamn och inte tvärtom. Det är ju inte så vanligt här i Sverige i alla fall. Det är bra att det finns folk som inte följer det "normala".

Av Suss - 17 oktober 2007 23:11

Det var då bland de sämsta matcher man kunde se. Fy fasen vad Sverige var dåliga! Har varit hos A ikväll och kollat på fotbollen. Gått och snytit mig flertalet gånger i timmen och ser numer ut som Rudolf.


Ja det var ungefär det som hänt sedan sist... 

Av Suss - 17 oktober 2007 12:23

Det har inte varit mycket till kvalitativ sömn i natt. Har vaknat stup i ett. Igår när jag la mig droppade jag lite Oleum Basileum på kudden och i natt när jag vaknade och kände doften ångrade jag mig rejält. Men får hoppas att det hjälper.

Idag har man varit på verkstaden med bilen i hopp om att få ABS-bromsarna att fungera som de ska igen. Men åter åkte man dit HELT i onödan. Fel givare hade beställts hem så nu måste jag dit på måndag igen. =( Under tiden bilen var på verkstaden helt i onödan satt jag och ugglade med kurslitteratur på Timrå bibliotek, så lite nytta har man gjort under dagen iaf. Nu sitter jag och funderar lite kring fältstudien till rapporten. Försökte ringa Bengaa men det enda jag hörde var några tangenttryckningar och sedan lades det på. Skumt.


Det kommer att gå åt många näsdukar idag... 

Ovido - Quiz & Flashcards