Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Suss - 4 oktober 2007 00:48

Sorry för att det inte blev något bloggande igår. Men det fanns varken tid eller ork till det och det gör det knappt nu heller. Klev upp 9 imorse, ringde ett samtal, åt frukost, bläddrade igenom tidningen och började plugga någon gång vid 10. Och sedan har jag banne mig legat i hela dagen med den här fördjupninguppgiften. Trodde inte att det skulle ta sådan lång tid men alltid bedömer man fel när det gäller skrivuppgifter. Nu har jag nyss lagt ner för dagen, det har väl blivit ungefär 15 timmar plugg och inte så mkt break. Och trött är jag därefter också. Med all rätt. Folk kan tycka att jag är en nöt som sitter en hel dag framför skolarbete men visste ni hur mycket det var och göra och att jag dessutom måste jobba 12 timmar extra utöver mina schemalagda tider så blir det kämpigt. Imorrn skulle jag vara helt ledig, tror ni att jag kan vara det? NEJ DÅ! Imorrn bitti blir det i alla fall diskussionsskrivning för fulla muggar och nu blir det sängen. Kommer att somna så fort jag lägger huvudet på kudden.

Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards