Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Suss - 9 oktober 2007 22:45

...det är det när mina kläder i garderoben ut mot väggen mot parkeringen är kalla! Har nått den punkten nu. Hela sovrummet är mycket svalare...

Av Suss - 9 oktober 2007 21:24

Jag är så trött, har varit i skolan och hann inte mer än komma hem så skulle man i väg och jobba. Ingen rast, ingen ro. Dagarna på skolan har varit fulla av redovisnngar som gått hyfsat bra faktiskt. Fick till och med beröm av en tjej som var med i redovisningsgruppen idag när jag redovisade mitt "guldkorn". Nu fattar ni ingenting men det spelar ingen roll. Det hon sade blev jag väldigt glad över. :) Hon tyckte att jag vara duktig på att berätta och fånga henne som lyssnare.

Sportsligt sett är det också en himla go kväll! Giffarna vann mot Öis med 2-0 och är ännu närmare allsvenskan. :) Timrå vann med 2-0 över Djurgården i Globen. Mycket bättre kan det inte bli. :)

Ovido - Quiz & Flashcards