Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Suss - 11 oktober 2007 18:58

Det ska då vara helvetes jävla skit att snö ska komma från himmelen redan 11 oktober. Jag tycker inte om vinter. Och än mer deprimerad kommer jag väl bli i slutet av nästa månad då folk börjar plocka fram sina ljusstakar. Nää fyy fan!

Idag körde jag förbi traktormannen när jag åkte hem från skolan. Haha! Måste erkänna att det såg lite kallt ut. Ja, vilket pucko tänker då jag. Han hade väl ändå kunnat påbörja den där turen lite tidigare tycker jag...


Ikväll ska vi spöa Mora då! :)

Av Suss - 11 oktober 2007 15:25

Som vanligt blir det väldigt dåligt med bloggande under mina inneveckor, men det får ni vänja er med för man har inte ork. Har nyss sovit ett par timmar, nu är det bara 4 timmar imorrn som skall överlevas. Sedan helg, helg, helg!

Tyvärr blev det inte mer än så här nu. Ska kolla på Prison Break, Greys Anatomy och Heroes...får se om jag orkar/hinner dra alla. :P

Ovido - Quiz & Flashcards