Alla inlägg den 23 december 2006

Av Suss - 23 december 2006 23:34

Just nu är det 26 minuter kvar till julafton. Kan inte ens fatta att vi kommit så långt in i denna månad. Och inte har vi någon snö heller. Är den första julafton utan snö som jag kan minnas iaf. Tråkigt tråkigt. Men roligt är att det bara är snart 4 dagar till jag åker "hem".. ;) Vet inte om jag skall kalla dagen tråkig, rolig eller som en vanlig dag...lutar åt det sista alternativet (även om man kanske inte klär julgranar varje dag på året). ;) Har hjälpt mamma och pappa att städa lite, klä julgranen, for med brorsan till Birsta och shoppade hans sista julklappar...gluttade även lite på Bingo Lotto.Höll helt på att glömma att jag färgat håret idag också. Men jag tror att jag blev nöjd. Ville inte ha för mörkt och inte för ljust. Tror det blev alldeles lagom. :) Nu är det bara klippningen som fattas, men den tar vi om ett par dagar. :)Jonna och Mallie...saknar er mycket, likaså Ante...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards